Ονειρεύτηκα...


Ονειρεύτηκα ότι περπατούσα στην άμμο μαζί με τον Θεό και ότι στην οθόνη της νύχτας, σαν έναν κινηματογραφικό έργο, είδα όλες τις μέρες της ζωής μου.
Καθώς κοίταζα στο παρελθόν μου, κάθε μέρα σ’ αυτή την οθόνη, εμφανίζονταν δύο ζευγάρια αποτυπώματα ποδιών.
Το ήξερα, το ένα ήταν δικό μου και το άλλο του Θεού.
Έτσι συνέχισα, έως ότου όλες οι μέρες που μου είχαν δοθεί τελείωσαν.
Μετά σταμάτησα και κοίταξα πίσω.
Σε ορισμένα μέρη υπήρχε μόνο ένα αποτύπωμα ποδιών.
Αυτά τα μέρη συνέπεσαν με τις πιο δύσκολες μέρες της ζωής μου,
αυτές που υπέφερα περισσότερο.
Στράφηκα και Τον ρώτησα:
Θεέ μου, μου είπες ότι θα παρέμενες κοντά μου κι εγώ αποφάσισα να μείνω μαζί σου.
Γιατί στις χειρότερες στιγμές με άφησες μόνο;
Και ο Θεός απάντησε:
Παιδί μου, σε Αγαπώ και σου είπα ότι θα μείνω μαζί σου σε ολόκληρο το ταξίδι.
Ποτέ δεν θα σε άφηνα μόνο, ούτε για μια στιγμή, ούτε σε άφησα.
Όταν εσύ είδες ένα ζευγάρι αποτυπώματα στην άμμο, είναι γιατί εκείνες τις μέρες,
Εγώ σε μετέφερα στα χέρια.

(Βραζιλιάνικη παράδοση) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου